KONUŞMAK ELİMİZDE

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Bankalardan hizmet alan işitme engelli bireylerin konuşma ve duyma yoksunluğu nedeni ile yaşadıkları iletişim sorununa çözüm üretmek amacı ile başlatılan proje engelsiz bankacılık kapsamında devam etmektedir. Projede şube çalışanlarına verilen Türk İşaret Dili (TİD) eğitimleri ile bankacılık sektörü ile ilgili problemi ne olursa olsun kendisine destek verilmekte ve sağlıklı bir iletişim zemini oluşturulmaktadır. Diğer taraftan sektörel ortak bir dilin oluşturulması ve yaygınlaştırılması proje kapsamında ana hedeftir. Bu konuda İEEF Türk İşaret Dili Bankacılık Kitabından da edinen bankamız şubelere dağıtım yapmış ve işaret diline olan desteğini göstermiştir.

PROJENİN GERİ DÖNÜŞÜMÜ

Sınıf içi eğitim programları ile illerde ve Akademide devam eden proje yoğun ilgi görmekte ve programı tamamlayan banka personelinin işitme engelli müşterileri ile rahat iletişim kurabildiği ve bu vesile ile müşteri memnuniyetinde artış da gözlenmiştir.

Shopping Cart