İşitme engelli bireylerin en büyük sorunu olan iletişim problemini ortadan kaldırmak, Starbucks’tan alınan ve Starbucks’ta verilen hizmet anlayışına yeni bir ivme katmak, görevli personel ile işitme engelli bireyin direkt iletişim kurmasını sağlamak ve yaşanılan sorunları asgari seviyeye indirerek, kitlesel memnuniyeti ve kurumsal hizmet kalitesini artırmak.
Yaşamın her noktasında hem üretici, hem tüketici olarak var olan işitme engelli bireyler bu tür kurumlardan hizmet alımında sorunlar yaşamakta ve doğal olarak kendileri ile iletişime geçebilecek personel aramaktadırlar. Projede yine direkt iletişim amaçlanmakta ve farkındalık hedef alınmaktadır.
5 yıl devam edecek olan proje kapsamında mevcutta çalışan 3500 partnerin yanı sıra yeni göreve başlayacak partnerlerde Türk İşaret Dili (TİD) eğitimine tabi tutulacaktır.