YAPI KREDİ
Yapı ve Kredi Bankası güncel sözleşmeleri derneğimiz tarafından işaret dili çevirileri, seslendirme, kurgu ve montajları İEEF stüdyoda hazırlanmış ve bankamıza www.yapikredi.com.tr sayfasına yüklemeye hazır halde teslim edilmiştir.
DevamıAVIS
H sınıfı ehliyet sahibi olma hakkına sahip olan işitme engelli araç kiralamada firmalar tarafından son derece mağdur edilmekte hatta bu talepleri genelde olumsuz karşılanmaktadır.
DevamıSTARBUCKS
Yaşamın her noktasında hem üretici, hem tüketici olarak var olan işitme engelli bireyler bu tür kurumlardan hizmet alımında sorunlar yaşamakta ve doğal olarak kendileri ile iletişime geçebilecek personel aramaktadırlar.
DevamıFİBABANKA
Sürdürülebilir bir proje olup tüm Fibabanka şubelerine yaygınlaştırılacak ve işitme engelli bireylerin bankacılık sektöründe günlük yaşamlarının kolaylaştırılmasına katkı sunulacaktır.
DevamıROLLMECH
Toplumun her kesiminde yer alan işitme engelli bireylerin iş yaşamında verimliliğini artırmak, istikrarlı bir iş hayatı için sağlıklı iletişim zemininin artırılmasını sağlamak hedeflerini güden ”PARMAKLARIN GUCU” projesi Rollmech Automotive
DevamıISG
Seyahat eden bir işitme engelli havaalanına girdiği andan itibaren yapılan anonsları duyamamakta dolayısı ile kapı değişiklikleri, rötar gibi değişimlerden haberdar olamamakta ve bu noktada mağduriyet yaşamaktadır.
DevamıMİGROS
Türkiye’de nüfusları üç milyonun üzerinde olan işitme engelliler, sosyokültürel ve ekonomik anlamda her alanda duyamama ve konuşamama engelleri nedeniyle muhatapları ile iletişim kuramamaktadırlar.
DevamıB/S/H/ GROUP
İşitme engelli bireylerin en büyük sorunu olan iletişim problemini ortadan kaldırmak, BSH TURKIYE’de çalışan ve çalışmak üzere başvuran işitme engelli bireylerin görevli personel ve yöneticileri ile direkt iletişim kurmasını sağlamak,
DevamıTOTAL ENERJİ
Işitme engelli bireylerin en büyük sorunu olan iletişim problemini ortadan kaldırmak, TOTAL OIL istasyonlarından alınan ve TOTAL OIL istasyonlarında verilen hizmet anlayışına yeni bir ivme katmak,
DevamıAUDİ
Projede müşteri memnuniyeti esası baz alınmakta, direkt iletişim hedeflenmekte, sağlıklı bir iletişim zemini oluşturularak hizmet kalitesinin artırılması ve işitme engelli bireylerin yaşamlarına katkı sunulması amaçlanmıştır.
DevamıYAPI KREDİ
Bankalardan hizmet alan işitme engelli bireylerin konuşma ve duyma yoksunluğu nedeni ile yaşadıkları iletişim sorununa çözüm üretmek amacı ile başlatılan proje engelsiz bankacılık kapsamında devam etmektedir.
DevamıING BANK
Proje ile engelsiz bankacılık kapsamında her markanın sahip olduğu müşteri hizmetleri birimi çalışanları Türk İşaret Dili (TİD) eğitimine tabi tutulmuş ve bu departman bankadan hizmet alan ya da almak isteyen
Devamı