TOTAL'DE, İKİ ELİN ENERJİSİ GÜZEL...

ROLLMECH'DE PARMAKLARIN GÜCÜ

FİBABANKA'DA PARMAKLARIN SESİ

ISG'DE PARMAKLARIN FARKI PROJESİ

PFİZER SAĞLIKLI İŞARETLER

TURKCELL’in PARMAKLARI KONUŞUYOR…

STARBUCKS "ELDEN ELE" "KONUŞAN PARMAKLAR"

AVIS'DE AYNI DİLİ KONUŞUYORUZ

BSH KONUŞAN PARMAKLAR

MİGROS BENİM ELİM, ANA DİLİM

TOTAL

PROJENİN TANIMI ve AMACI

İşitme engelli bireylerin en büyük sorunu olan iletişim problemini ortadan kaldırmak, TOTAL OİL istasyonlarından alınan ve TOTAL OİL istasyonlarında verilen hizmet anlayışına yeni bir ivme katmak, görevli personel ile işitme engelli bireyin direkt iletişim kurmasını sağlamak ve yaşanılan sorunları asgari seviyeye indirerek, kitlesel memnuniyeti ve kurumsal hizmek kalitesini artırmak TOTAL OİL ile bir sosyal sorumluluk projesinin altını çizmek.

ROLLMECH

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Toplumun her kesiminde yer alan işitme engelli bireylerin iş yaşamında verimliliğini artırmak, istikrarlık bir iş hayatı için sağlıklı iletişim zemininin artırılmasını sağlamak hedeflerini güden "PARMAKLARIN GÜCÜ" projesi Rollmech Automotive çalışanlarının Türk İşaret Dili (TİD)'e kazandırılması ile İEEF projeleri arasına katılmıştır.

FİBABANKA

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Bankacılık sektöründe yaşanan problemleri asgari seviyeye çekmek, sektörde ortak bir dilin oluşturulmasına katkı sunmak projede ana hedeftir. İşitme engelli bir bireyin şubede bulunduğu sürece hizmet alımında işaret dili bilen banka çalışanı ile kendi dilinde iletişime geçmesi ve müşteri memnuniyeti ile birlikte hizmet erişilebilirliğini kolaylaştırmaya katkı sunmak temel esastır.

Sürdürülebilir bir proje olup, tüm Fibabanka şubelerine yaygınlaştırılacak ve işitme engelli bireylerin bankacılık sektöründe günlük yaşamlarının kolaylaştırılmasına katkı sunacaktır.

ISG

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Projede amacımız; ISG’de görevli personelin Türk İşaret Dili (TİD) eğitimine tabi tutulması sonucunda, görevli personelin öğrenecekleri bu yeni dil aracılığıyla işitme engelli bireyler ile daha rahat iletişime geçmelerini sağlamak, mevcutta yaşanan sorunları ortadan kaldırmak ve hizmet kalitesini, dolayısıyla total memnuniyeti artırmaktır. Seyahat eden bir işitme engelli havaalanına girdiği andan itibaren yapılan anonsları duyamamakta dolayısı ile kapı değişikleri, rötar gibi değişimlerden haberdar olamamakta ve bu noktada mağduriyet yaşamaktadır. Proje ile yaşanılan sorunlarına çözüm üretmeye çalışan personelin işitme engelli ile sağlıklı iletişimi hedeflenmektedir.

PFİZER

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Pfizer sponsorluğunda başlatılan Türkiye’de yaşamsal faaliyetlerini sürdüren eczanelerimizde görevli eczacı ve eczane çalışanlarının Türk İşaret Dili (TİD) eğitimlerine katılımları sağlattırılarak ve öğrenilen bu yeni dil ile işitme engellinin yaşadığı minik sağlık problemlerinde direk iletişim kurmalarını sağlamak ve işitme engelli bireylerin zor olan hayatlarına küçük bir dokunuşta bulunmak hedeflenmiştir.. Bunun yanı sıra projede sağlıklı bir iletişim için kullanılan ortak dilin anlam ve öneminin altı çizilmiş ve yine sağlıklı bir iletişim için kişinin muhatabı ile direk temas kurmasına dikkat çekilmiştir.

TURKCELL

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Projede amaç;  iletişim sektöründe işitme engellinin hizmet alımında yaşadığı problemler ile birlikte Sektörün ana vurgusu olan iletişimi öne çıkartmak, sağlıklı iletişim kurulmasını sağlamak  Turkcell Mağazalarında Türk İşaret Dili (TİD) bilen görevli personel hazırlayarak istihdam etmek. Turkcell’in işitme engelli bireylere kapılarını aralaması ile birlikte projeye start verilmiş ve proje globala taşınarak dünyada ‘’Perakendeler ve Markalar’’ ödülüne layık görülmüş  ülkemizde dönemin Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma ŞAHİN hanımefendiden ödül almıştır.

STARBUCKS

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Starbucks Türkiye olarak, yeni projemiz #Elden Ele ile iletişimde engelleri aşmayı hedefliyoruz. İşitme Engelliler Eğitim Faaliyetleri Derneği ile birlikte Türk İşaret Dili için bir kahve sözlüğü hazırladık, İstanbul, Ankara, Adana ve Bursa’daki 50’den fazla mağazamızda işitme engelli misafirlerin Eşsiz Starbucks Deneyimini yaşayabileceği seviyede Türk İşaret Dili öğrendik. Sizleri de #EldenEle projemize destek vermeye ve İşaret Dili öğrenimi konusunda farkındalık elçisi olmaya davet ediyoruz.Çünkü biliyoruz ki göstereceğimiz küçük bir çaba ile iletişimde engelleri aşmak mümkün.

AVIS

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Sosyal sorumluluk projeleri ve sponsorluklarıyla işitme engellilerin daima yanında yer alan Avis, tüm çalışanlarının Türk işaret  Dilini öğrenmesini sağlacak ve işitme engellilere kapılarını sonuna kadar aralayarak, sektörde engellerin aşılmasına öncülük edecektir.

BSH

PROJENİN TANIMI ve AMACI

İşitme engelli bireylerin en büyük sorunu olan iletişim problemini ortadan kaldırmak, BSH TURKIYE‘de çalışan ve çalışmak üzere başvuran işitme engelli bireylerin görevli personel ve yöneticileri ile direkt iletişim kurmasını sağlamak, dolayısıyla sağlıklı iletişim zeminini oluşturmak, kitlesel memnuniyeti artırmak ve hukuksal anlamda da hak ve edinimlerinin yanı sıra ceza-i yaptırımlar ile ilgilide sağlıklı bir iletişim zemini atılarak hizmet kalitesinin artırılması ve işitme engelli bireylerin yaşamlarına katkı sunulması amaçlanmaktadır. İşitme engellinin iş hayatına entegrasyonuna katkı sunmak dolayısıyla total memnuniyeti artırmak projenin ana hedefidir.

MİGROS

PROJENİN TANIMI ve AMACI

Migros’da görevli personelin Türk İşaret Dili (TİD) eğitimine tabi tutulması sonucunda, görevli personelin öğrenecekleri bu yeni dil aracılığıyla işitme engelli bireyler ile daha rahat iletişime geçmelerini sağlamak, mevcutta yaşanan sorunları ortadan kaldırmak ve hizmet kalitesini ve dolayısıyla total memnuniyeti artırmaktır. İşitme engelli bireylerin ortalama kelime dağarcığı 150 kelimeden oluşmakta ve günlük dilde kullanılan her kelimenin karşılığı Türk İşaret Dili (TİD)’nde bulunmamaktadır. Bu yüzden toplumda yerleşik yanlış kanının aksine işitme engelli ile yazışarak iletişim kurulabilmesi mümkün olmamaktadır. İşitme engelli bireyler herhangi bir olay için görevli personel ile temas kurması gerektiğinde görevli personelin dile hâkim olmaması sebebi ile direkt iletişime geçememektedirler. Amacımız işitme engelli bireylerin tercih ettikleri zincir mağaza gruplarından biri Migros’da alışveriş esnasında veya sonrasında yaşadıkları sorunları asgari seviyeye indirerek, hizmet kalitesini artırmak, kurumsal anlamda müşteri memnuniyetinin artırılmasına katkı sunmak.

TOP